11 maja 2021 | Anna Gąsecka

Kategoria: Wszystkie

Szkolenie online: Co ważnego w prawie dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych?

Serdecznie zapraszamy na webinarium dotyczące aktualnie obowiązujących oraz zapowiadanych obowiązków dla przedsiębiorców z branży telekomunikacyjnej. Choć rozporządzenie dotyczące minimalnych środków technicznych i organizacyjnych dla zapewnienia bezpieczeństwa sieci i usług obowiązuje od grudnia ubiegłego roku, wiele firm nie wdrożyło wynikających z niego wymogów. Podczas szkolenia przypomnimy, co  wynika z tego rozporządzenia i podpowiemy, jak w praktyce należy stosować przepisy.

Podczas webinarium dowiedzą się Państwo, z jakimi nowymi obowiązkami trzeba się liczyć w związku z trwającymi pracami legislacyjnymi. Już teraz warto przygotować się na poważne zmiany – w trakcie webinarium wskażemy również, jakie działania można podjąć już teraz, aby nie dać się zaskoczyć.

Omówimy też inne, aktualne i ważne dla baraży telekomunikacyjnej, kwestie (szczegóły w programie szkolenia).

Oto planowana tematyka spotkań w formule online:

  1. Omówienie rozporządzenia Ministra Cyfryzacji dotyczącego minimalnych środków technicznych i organizacyjnych, które dla zapewnienia cyberbezpieczeństwa sieci i usług, powinni stosować przedsiębiorcy telekomunikacyjni.
  2. Nadchodzące zmiany w prawie komunikacji elektronicznej – jak się na nie przygotować?
  3. Nowe zasady rozliczeń FTR i MTR – kogo dotyczą i co oznaczają?
  4. Decyzje dostępowe do słupów elektroenergetycznych: ramowe warunki dostępu wydane przez UKE – i co dalej?
  5. Z jakimi problemami spotykają się przedsiębiorcy – kilka kazusów z praktyki.

Termin: 19 maja 2021 r. o godz. 10:00

Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY.

Rejestracja: Zapisz się już teraz!

Szkolenia poprowadzi Anna Gąsecka, adwokat w Kancelarii Brzezińska Narolski Adwokaci, certyfikowany Approved Compliance Officer (ACO). Zajmuje się obsługą korporacyjną firm z różnych branż, w tym telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, dystrybucyjnej i usługowej, dbając o zgodność z prawem funkcjonowania biznesu klientów. Webinarium zostało objęte patronatem Mediakom.

Mogą Cię zainteresować: